onsdag den 25. november 2015

Vinderen af min Give Away er......

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet 








Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 123 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Annette.  Det bliver spændende hvad der er i gaverne til advent. 

Vil du sende mig en mail til bi-k@hotmail.dk så kan vi aftale nærmere. 

Tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til Moster D som har sponsorereret denne flotte adventskalender <3

Her finder i Moster D

Rigtig god dag allesammen. 
Knus Birgitte 

1 kommentar:

  1. Tusind tak. Hvor fantastisk at jeg var heldig at vinde så flot en Give Away. Jeg glæder mig til at se hvad der er i gaverne, spændende. Rigtig god Jul til dig og de andre der var med.
    Kærlig hilsen Annette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte