onsdag den 23. december 2015

Rigtig glædelig jul

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul <3

Jeg glæder mig til at jeg skal være sammen med familien i juledagene. Det er altid så hyggeligt. 

Vores juletræ har vores ældste søn og svigerdatter pyntet i år. Det er så dejligt at de har lyst. På træet er jo også minder fra da vores drenge var børn, min søsters børn og julepynt der er fra min fars familie og som er langt over 100 år gammelt. 
Der er meget af vores julepynt der har en historie <3 

Husk i finder mig også på Havets Sus facebook-side og på Instagram <3

Kærlig hilsen 
Birgitte 





















2 kommentarer:

  1. Kære Birgitte.

    Glædelig jul også til dig :)

    /Kamille

    SvarSlet
  2. Meget smukt pyntet :-)
    Jeg vil også takke dig for alle kig og inspiration på din flotte blog og ønsker du og familien en rigtig dejlig jul :-)
    Maria

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte