søndag den 17. januar 2016

DIY Islandsk trøje til sønnen

Så blev jeg færdig med den Islandske trøje/sweater til sønnen. 

Garnet og opskrift har jeg købt hos "Bettekun"

Jeg købte garnet i deres netbutik og jeg har kun mine bedste anbefalinger til Bettekun. Jeg fik hjælp pr. telefon og dagen efter havde jeg garnet. 
Det var lige op til jul jeg bestilte og det var dejligt, at garnet kom så hurtigt så jeg kunne strikke i julen. 

Den Islandske sweater er designet af Védís Jónsdóttir og strikket af islandsk uld "Létt-lopi
Både garn og opskrift finder i hos Bettekun.dk

Det er altid spændende at gå i gang med noget nyt og på billederne kan i se resultatet.

Her finder i: 

Bettekun.dk

I finder også Bettekun Facebook og på Instagram 

God søndag.
Knus Birgitte 
















9 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er den altså flot! Sikke et arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja <3
      Sønnen er blevet glad for trøjen og det er dejligt.
      Rigtig god mandag.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Det er en skøn butik. Mette er altid sød og hjælpsom☺ Og hendes strikke/ hækle aftner er så hyggelige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla <3
      Jeg fik god hjælp med garnet og de sendte med det sammen, så jeg rigtig kunne strikke mellem jul og nytår :)
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Det er en skøn butik. Mette er altid sød og hjælpsom☺ Og hendes strikke/ hækle aftner er så hyggelige.

    SvarSlet
  4. Meget flot og dejlig varm er den :-)
    Og et flot møbel bag :-)
    Aften hilsner herfra:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria <3
      Det gamle skab og er et arvestykke og har været min mands mormors. Det er gammelt :)
      Rigtig god mandag.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. Den er virkelig flot, Birgitte! Lækkert mønster!

    SvarSlet
  6. Beautiful work.The sweater's fantastic-the colors are very nice.I love the Islandsk patterns,though,I've never knitted any. -Greetings-

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte