tirsdag den 19. januar 2016

Smukt Greengate fra FineNordic.dk

Jeg kunne jo ikke lade være med at købe lidt af det nye Greengate i serierne Marie Pale Blue, Marie White og Abelone White. Det er så smukke serier og det hele har jeg købt hos FineNordic.

Hos FineNordic finder i et stort udvalg af Greengate bl.a. af alt det nye smukke Greengate der er komme i den nye kollektion forår/sommer 2016.
Her er altid god betjening og hurtig levering. Husk at Finenordic også handler med mange andre mærker. 

Det har været svært at tage billeder da vi ikke har haft sol i et stykke tid, men jeg håber i kan nyde billederne alligevel. 
Men der skal nok komme flere billeder især på Havets Sus facebook-side og på Havets Sus Instagram <3 

Her finder i:

Finenordic.dk 
Finenordic.dk/green-gate
Finenordic.dk/green-gate-nyheder
Finenordic.dk/brugskunst-tilbud-udsalg


Jeg ønsker jer en fortsat god dag. 
Knus Birgitte 






























































2 kommentarer:

  1. OMG! I am so impressed ...The set is incredibly beautiful and all those additions...even napkins ... I love it.

    SvarSlet
  2. Piękne pozdrawiam
    Elżbieta

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte