mandag den 8. februar 2016

Lækre køb hos Solkrogen.dk

Jeg var lige forbi Solkrogen's skønne webshop og har shoppet lidt. 

Jeg er blevet rigtig for bl.a. Ib Laursens ting og fandt en flot lanterne. Jeg købte også 2 af  nye fine håndklæder som passer til mit nye Mynte porcelæn Meadow Green samt et par af de fine servietter som også passer til <3 

Det blev også til 2 mere af de fine nye krus fra Greengate's nyeste kollektion. De er så gode at drikke af og de står godt på bordet. 

Den smukke fattigmandstage er også fra Solkrogen. Der røg også 2 urtepotteskjulere ned i indkøbskurven, dem viser jeg på et senere tidspunkt, når jeg får taget nogle flere billeder. 
Vejret var ikke så godt og jeg mangler også nogle nye blomster til at komme i potterne ;) :) 

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag og her får i link til Solkrogen og Ib Larusen og Greengates nyeste kataloger:

Solkrogen.dk
Ib Laursen 
Greengate 

Knus Birgitte 
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte