lørdag den 12. marts 2016

FRIISENBORG - nyt mærke hos FineNordic.dk

Sikke fint legetøj FineNordic har fået i webshoppen og i butikken. Der er lige fra tallerkener, kopper, lys, ting til fødselsdag, barnedåb og jeg kunne blive ved.
Der er også "Barnet Bog" som er så fin. 

Hvis jeg havde små børn eller børnebørn var det helt bestemt ting jeg kunne finde på at købe.

Her lidt fra FRIISENBORG's hjemmeside:
FRIISENBORG skaber interiør og legetøj til børn. Produkterne er af høj kvalitet og i et klassisk design tilsat et tvist af eventyr og med en barnlig streg. 

FRIISENBORG's produkter er udviklet efter de 5 værdier: Sanser, glæde, design, farver og kvalitet. 

FRIISENBORG blev stiftet af Pernille Baden Nielsen i foråret 2006 og firmaet leverer til den samlede detailhandel i Danmark samt Grønland, Tyskland og Kina.


Det er rart at læse om den gode vision og kvalitet som deres ting til børn bliver lavet i og stort tillykke til FineNordic.dk med det nye mærke som også er af Dansk Design. 

Her finder i FRIISENBORG hos FineNordic:

finenordic.dk/friisenborg
finenordic.dk

Katalog Friisenborg forår/sommer 2016

God dag allesammen. 
Knus Birgitte 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte