tirsdag den 8. marts 2016

Min dejlige by

Jeg bor i Hundested og der er måske nogle der kan kende byen på mine billeder fra Havnen og stranden "Trekanten" og Skansen. 

Jeg er født i byen. Jeg holder utroligt meget af havnen og at vi har vand på 3 sider af byen. 

Der er rigtig meget liv på havnen om sommeren. Der er kommet dejlige kunsthåndværker-butikker, for at nævne et par stykker har vi Egeværket og Glaspusteriet og så er her gode steder at spise, forskellige musik-arrangementer og så har vi vores eget Bryghus :)  og meget meget mere. 

Her er tidligere indlæg fra min blog om Hundested: 

Hundested


Tryk på linkene og se mere om byen fra Visitnordsjaelland.dk:

Visitnordsjaelland.dk/Nordsjaelland/Hundsted
Visitnordsjaelland.dk/danmark-hundsted-havn

Her kan i se nogle af mine billederne.
Fortsat god dag. 

Knus Birgitte 

.  






























3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder Birgitte. Jeg vil da følge linkene og tage lidt på en rundtur :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Skønne billeder...... der er nu noget særligt over sådan en havn. Vandet drager én... og tankerne flyder altid hen omkring sommerferie *fnis* Ja det uanset hvad tid på året billederne viser.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  3. Dejlige fotos - de kunne næsten være taget her på Samsø også :-) Jeg har Hundested til gode

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte