mandag den 18. april 2016

Nyheder og tilbud hos Finenordic

Hvis i leder efter lamper så har Finenordic rigtig mange nye fede lamper. I kan se nogle af dem på min første collage. 
Jeg får helt lyst til at skifte lamper i huset :D

Der er også mange andre nyheder og rigtig mange gode tilbud, hvor der er gode penge at spare. 

Finenordic er en stor webshop med mange forskellige mærker og der er noget for enhver smag. 
De har også en fysisk butik i Lemvig. I kan se og læse meget mere på deres hjemmeside. 
Link dertil, nederst i indlægget. 

Husk min fine Give Away hvor det er FineNordic der har sponseret og hvor i kan vinde enten Greengate tallerkenholdersæt eller quilt fra Krasilnikoff. 

Finenordic.dk
Finenordic.dk/nyheder
Finenordic.dk/brugskunst-udsalg-tilbud


Knus Birgitte 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte