tirsdag den 24. maj 2016

Lys fra IKEA i drivhuset

Jeg har for længe siden fået nogle fine gamle lysestager fra den ene af mine søde sviger-døtre.
Min mening har hele tiden været at de skulle i drivhuset. 


Men levende lys i mit drivhus er ikke så smart, derfor fandt jeg 
på at købe IKEA's lys "Stöpen" for de er med batterier. Der skal to stk. AA batterier i hver. 

Det bliver hyggeligt, når man sidder med kaffen og tusmørket sænker sig.

I dag er det koldt til morgen, kun +11 grader og ingen sol (endnu, så jeg tog et par billeder til jer, så i kan se ideen :) 

Lysene koster 59,- kr. for 4 stk.

Her kan i se et par billeder med lysene fra IKEA i drivhuset. 
God dag. 

Knus Birgitte 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte