mandag den 9. maj 2016

Så har jeg trukket en vinder af min Give Away.......





Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nr. 44 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Karina Kaas <3
Karina vil du sende mig en mail til bi-k@hotmail.dk, så kan vi aftale nærmere.  
  
Tusind tak til alle jer, som ville være med i min Give Away, og tusind tak til Carina fra Rosererrøde.dk som har sponsoreret denne flotte Give Away.

HUSK at Roser er Røde har fået ny webshop så det er bare med at kigge forbi <3 
Jeg håber i vil være med igen næste gang, jeg har en Give Away her på bloggen. 

Knus og god dag. 
Birgitte  







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte