onsdag den 10. august 2016

Ib Laursen nu også i USA

Ib Laursen har nu udvidet deres kollektion til USA. Det er så flot og stort tillykke Ib Laursen. 

Det er dejligt når så smukt dansk design kommer ud over Danmarks grænser. 

Jeg har selv en del ting fra Ib Laursen og jeg er meget glad for dem. Tag f.eks deres Mynte porcelæn. Det kan mixes mellem alle de skønne farver og der er farver for enhver smag. 

Her finder i link til deres nyeste kataloger:

Ib Laursens katalog efterår/vinter 2016 
Ib Laursens katalog jul 2016

Billederne er venligst lånt af Ib Laursen undtaget det sidste som er mit eget:) 
I ønskes en rigtig god dag. 

Knus Birgitte 

  























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte