onsdag den 14. december 2016

Forudbestil det nye GreenGate

I kan forudbestille det nye GreenGate forår/sommer 2017 hos FineNordic, som forventer at kunne sende det i forudbestiller sidst i januar 2017. I kan læse mere hos FineNordic. 

Der er meget fint nyt porcelæn og tekstiler fra GreenGates nye kollektion. Det er dejligt, at der er rigtig meget som jeg forbinder med den nordiske stil og derfor en hel del, der vil kunne passe godt hjemme hos mig. 

De smukke billeder er fra GreenGates nye katalog forår/sommer 2017.

Her finder i de nye ting hos FineNordic.

Her kan i se mit tidligere indlæg med GreenGates nye kollektion forår/sommer 2017

God dag
Knus Birgitte 


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte