søndag den 30. december 2012

Greengate køb


Greengate køb inden jul

Inden jul var jeg så heldig at få købt nogle fade, en kande og en skøn termokande alt sammen af mærket Greengate.

Har også fået købt viskestykker og et dejligt tæppe. 

Jeg er jo lidt "tosset" med Greengate og du kan se deres nye katalog her  

Det nye Greengate kommer til salg i januar måned og jeg glæder mig! :-)


Vil vise jer lidt billeder af disse skønne køb 
og samtidig ønske jer alle 

GODT NYTÅR!! 

                      og jeg glæder mig til vi ses igen i det nye år :-)












































Dette har jeg selv købt hos Fasters Have som du kan se her





Måske er dette mønster ikke lige mig, men jeg kan bruge det om  sommeren til hygge udenfor - eller måske kommer det i Loppekassen :-)


Du er meget velkommen til at skrive en kommentar til mig. Det vil jeg blive meget glad for :-)







6 kommentarer:

  1. Sikke fine ting du viser her.
    Jeg elsker det lyseblå med prikker
    og flere af de andre ting også.

    Du ønskes et rigtig godt nytår.
    Håber vi ses i 2013 ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med det lyseblå med prikker,
      det er lige mig :-)

      Du ønskes også et rigtig godt nytår og jeg håber meget vi ses
      i det nye år <3

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Wauhh..Hvor er du bare god til at finde de gamle sager, det ser rigtig godt ud.

    Ønsker dig og dine kære et Rigtig Godt Nytår og håber vi får mange skønne timer sammen i det nye år.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3

      Du og din familie ønskes også et rigtig godt nytår og jeg helt sikker på vi får mange dejlige timer sammen i det nye år.
      Glæder mig allerede <3

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Dit heldige asen:)Så mange fine ting du har fået. Rigtig godt nytår.
    Knus Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Charlotte. De fleste af disse ting, fandt jeg
      hurtigt efter hinanden, men jeg tror jeg bare var heldig :-)

      Du ønskes også et rigtig godt nytår.

      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte