torsdag den 11. august 2016

Åbne Atelierdøre Springkilde Maleren

I næste weekend den 13.-14. august 2016 er der Åbne Atelierdøre, Guldborgsund.

Min moster "Springkilde Maleren" er med og har åbent i Havestue Galleriet, Strandvejen 39, Nysted. 

Hun maler de smukkeste billeder og jeg selv er så heldig at have billeder malet af hende. 

Billederne jeg viser har jeg taget i Havestue Galleriet sidst vi var på besøg. Jeg havde ikke mit kamera med så billederne er taget med min iPhone :) 

Det første billede jeg viser er af Prins Henrik, Dronning Margrethe og kronprinseparret, som min moster har malet. De er så gode.

Som i nok kan forstå er jeg meget stolt af min moster og jeg håber i har lyst til at kigge forbi hende og mange andre kunstnere der har åbent i denne weekend. 

I finder også Springkilde Maleren på facebook hvor i kan se mange af hendes smukke billeder, her er det bare med at "synes godt om" siden <3 

I kan læse mere på hjemmesiden "Åbne Atelierdøre Guldborgsund".  Her finder i bl.a. udstillere, adresser mm. 


Her er et lille udpluk af Springkilde Malerens billeder og det sidste billede er mit eget, som hun har malet. Det er jeg utrolig glad for. 

God fornøjelse hvis i skal på tur i weekenden. 

Knus Birgitte 

























6 kommentarer:

  1. Meget smukke billeder og så er Nysted jo min føde og hjemby som jeg stadig kommer i et par gange om ugen, så jeg skal helt sikkert forbi. :)
    God uge
    Kh
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er dygtig <3
      Hvor hyggeligt Birgitte :)
      Vi har lige været på besøg og der er så skønt i Nysted.
      God weekend og god fornøjelse. Det kunne være hyggeligt at mødes engang når vi er i Nysted.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Meget smukke malerier og skønt med udstillingen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria <3
      Min moster glæder sig også og så håber vi bare at vejret bliver godt.
      God dag.

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Min mand er fra Nysted området og der er skønt. Skønne malerier du viser kan godt forstå du er stolt af din moster hun er godt nok dygtig...kan sit kram.min favorit er det billed med kvinden der står ud imod havet knaldgodt . Hvad mon det koster ? . Bare der ikke var så langt ned ville jeg se disse udstillinger.
    Hilsen Grethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Grethe

      Det var da hyggeligt og jeg er helt enig med dig, der er bare så dejligt i Nysted.
      Tak og det er smukke malerier hun har malet min moster.
      Det er rigtig godt billede det med kvinden, det kan jeg også godt li'.

      Du er altid velkommen til at skrive eller evt. ringe til min moster og spørge om pris på billedet.

      Jeg ønsker dig en fortsat god dag.

      Kh Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte