onsdag den 25. september 2013

Strikkefestival 2013 på Fanø

Christel Seyfarth har igen formået at afholde en super flot Strikkefestival på Fanø. Takket være hende, hendes søde familie og venner mm. har hun fået dette arrangement op at stå.
Der har været workshops, modeshow med Christels egne nye modeller fra hendes nye bog, foredrag, og festaften med lodtrækning om skønne præmier, som bl.a. udstillere og Christel Seyfarth selv havde doneret.
Der var flere steder på øen udstilling og på mange skoler var der stande, hvor der var mulighed for at købe garn, opskrifter og i det hele taget blive inspireret af alle de flotte strikkede modeller og farver. 

Strikkefestivalen startede i 2006 med ca. 600 deltagere, og nu i år har der været mere end 10.000 kvinder og ganske få mænd ;) til dette flotte arrangement. Deltagerne kommer fra flere forskellige lande. 

Festivalen har en omsætning på 40 mio. kr.!, men der er også mange kvinder, der skal købe garn, overnatte og ud og spise på alle de dejlige restauranter på øen. 

Jeg selv har været afsted med sammen med min mor og søster. Vi kom allerede torsdag og har haft nogle rigtig hyggelige dage sammen. Set på strik, strikket, spist og bare hygget os på denne dejlige ø. 

Mine billeder på bloggen er fra Christel Seyfarths smukke butik. Der kan i se nogle af hendes fantastiske modeller. 
De søde piger i Fanødragterne er fra mode-showet,  hvor de kom på scenen efter vi havde set Christels smukke nye strikke-modeller. 

I kan også se Christels Seyfarths nye bog Fanøstrik, slip farverne løs. Den er utrolig flot og der kan i se de nye modeller med opskrifter. Bogen er både på dansk og engelsk. 
Den er bestemt værd at købe. 

Her finder i Christel Seyfarths  webshop, hvor der kan købes garn, hendes nye bog, strikke-kits og hvis man bliver V.I.P medlem får man 10% på alle varer. 
Du finder også Christel Seyfarth på facebook 

Her kan i se indsalget fra TV-syd om Strikkefestivalen på Fanø :) 

Håber du vil nyde billederne <3 
Knus Birgitte 

























































































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

6 kommentarer:

  1. Hvor ser og lyder det bare hyggeligt og sikken en masse smukke sager og skønne billeder du har fået taget :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      Det var en dejlig tur og der var fyldt med hygge :)

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Det lyder som en fantastisk dejlig weekend og skønne billeder :-)
    Christel Seyfarth er en fantastisk dygtig strik designer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en skøn week-end og mange dejlige glade og kreative kvinder samlet på et sted :)
      Jeg er helt enig, Christel er bare dygtig :)

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Hvor er det flotte sager, gid det var min trøje den øverste, den er lige mig :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan købe sig fattig i Christel's skønne butik. ;)
      Du må i gang med at strikke Jette, for du kan købe strikkekits til frakken på det øverste billede <3

      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte