tirsdag den 21. januar 2014

Mit skab i mit Krea-rum!

Endelig fik jeg syet et forhæng til mit skab i mit Krea-rum. Det har været et projekt jeg længe har skulle have gjort. Dejligt at det blev færdigt. 

Nu behøver jeg ikke at holde så fin orden i skabet mere og det er bare skønt ;))

Det er ganske nemt at lave. Jeg har købt en gardinspiral hos vores lokale Malerforretning. Den kan også fås hos JYSK .
Det koster næsten ingen penge. I JYSK koster den 19,95 for 3 m gardinspiral med øskner + kroge, som du skal bruge når det sættes op. 

Her kan i se hvordan det er kommet til at se ud. 

God dag. 
Knus Birgitte 


























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

7 kommentarer:

  1. Vildt flot skab! Jeg er totalt solgt :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er vel nok blevet flot ♥ Du har mange fine sager i dit dejlige rum :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Så smukt :) Vil rigtig gerne se dit nederste tæppe foldet ud - ´det ser spændende ud :) Knus

    SvarSlet
  4. Jamen, det er bare såååå fint Birgitte.!! :-)
    Rigtig god tirsdag
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Dejligt skab, som du har i krearummet og det er så fint mad stoffet :-)

    SvarSlet
  6. Så flot og sikke et dejligt krearum du har. Knus Anne

    SvarSlet
  7. Så fint ditt skap ble <3 Like nydelige bilder som alltid :-D Her vil jeg tro du koser deg masse med de lekre tingene rundt deg <3 Wow sier jeg bare <3
    Ønsker deg en fortsatt fin uke Birgitte :-D

    Klem Mona

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte