søndag den 30. marts 2014

Ny Give Away!!

Vær med i min Give Away om at vinde 


                                        - En lyseblå emalje-spand 5,5 liter
                                        - En lyseblå emalje-lysestage
                                        - En lyseblå metal-bakke 
                                        - En pakke star blue servietter 


Alle tingene er fra den skønne butik Flot-skrot.dk


Der trækkes en vinder onsdag den 23. april 2014

Tusind tak Marianne. Dejligt med sådan en fin Give Away <3

Flot-skrot.dk er bestemt et besøg værd og forhandler mange skønne mærker som bl.a. Chic Antique, Ib Laursen, House Doctor, Hübsch Nordal, Miljøgården, Chalk Paint By Annie Sloan.


Her finder du Flot-skrot.dk og Flot-skrot.dk har også en facebook-side
Her vil du blive opdateret når der kommer nye varer, gode tilbud mm. <3



Husk at skrive her på bloggen hvor mange lodder
du deltager med samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

For at være med kan du få lodder på følgende måder,

1 lod for en kommentar
1 lod for at melde dig som fast læser
1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste
1 lod for "synes godt om/like" på min facebook side
        "havets Sus" HER
1 lod for at linke med min Give Away på din blog
1 lod for at dele på facebook

Altså kan du samle hele 6 lodder og opnå en større chance for at vinde.


Held og lykke
Knus Birgitte 











60 kommentarer:

  1. Igjen en flott giveaway her hos deg! Vil gjerne delta med 3 lodd. Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Dejlig konkurrence - deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den farve, Jeg deltager med 4 lodder.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  4. SKØN konkurrence, de ting vil passe så fint ind i mit hjem. Smuk Søndag.

    Jeg deltager med 6 lodder. Jeg kan dog ikke dele lige nu på facebook?

    du er tilføjet min egen blog,som kan ses når du scroller helt ned i bunden af den.
    http://justlove2ndhandbyleneb.blogspot.dk/

    Go' søndag. .0))smil Lene.

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn giveaway. deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  6. Deltager med tre lodder :) Herligt

    SvarSlet
  7. Deltager med tre lodder :)
    Landstroem@hotmail.com
    (^ω^)

    SvarSlet
  8. 2 lyseblå lodder til mig :)

    SvarSlet
  9. <3 Åhhh alt det skønne lyseblå ( ynglingsfarve ) ville rigtig gerne vinde til min kommende pavillion <3 Er med på 4 lodder <3 Knus

    SvarSlet
  10. Deltager med 4 lodder,så flotte farver.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Skøn farve, jeg prøver med 2 lodder :-)

    VH Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Endnu en flot give-away <3 Deltager med 3 lodder . Uh der er så mange skønne ting på Flot-Skrot´s hjemmeside <3
    Knus Marianne

    SvarSlet
  13. Sikke nogle lækre sager ;)
    Deltager med 3 lodder
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Nøj nogle lækre ting Marianne giver væk <3
    Jeg er med med 4 lodder
    Helenalerche@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    SvarSlet
  16. HEI

    jeg er med, hele 4 lodd! spennende - og fine gaver dette...
    ha en fin vår.
    klem TOVE

    SvarSlet
  17. Deltager med 3 lodder (kommentar, fast læser og liker din fb-side).
    Jeg elsker babyblå/lyseblå ting og sager :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg hapser 4 lodder.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Jeg deltager glad med 2 lodder... og x'er fingre.

    SvarSlet
  20. Denne skønne give away MÅ jeg deltage i.
    Jeg smider 6 lodder i puljen, eller d.v.s måske kun 5. Jeg har forsøgt at melde mig som fast læser, men der var lidt tekniske problemer, og nu kan jeg ikke finde ud af om jeg fik tilmeldt mig.

    SvarSlet
  21. Sikken en dejlig give away - skøn lyseblå farve - håber jeg er heldig :-)

    Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  22. For noen nydelige ting fra Ib Laursen du har i din Give Away <3 Jeg har alt på min ønskeliste :-D

    Tvi tvi tvi jeg stiller med 6 lodd Birgitte :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  23. Lige mine farver :-) Deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  24. Uhh den den konkurrence vil jeg da mægtig gerne vinde. Jeg deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  25. Lækkert :-) Deltager med 4 lodder. Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  26. Sikke nogle fine sager :) Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  27. deltager med 4 lodder

    Eva Vejlstrup// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Deltager med 3 lodder :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Sikken fantastisk forårs give away - Så fint nostalgisk og romantisk interiør. :)
    Er allerede en glad følger og deltager med i alt 4 lodder, da jeg ikke har nogen blog.
    Udtrækning sker på min dejlige søns fødselsdag. Krydser fingre for at der på dagen måske også er en smuk gave til mig. :) Også selv om det er en gave i sig selv, at fejre dagen med og for ham.
    Forårshilsner Tina
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  30. uh lige mine farver. Deltager med 3 lodder :-))

    SvarSlet
  31. 1 lod til mig tak.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg deltager gerne med 4 lodder og krydser fingrene <3
    Mail :
    tonechristensen66@gamil.com

    SvarSlet
  33. HOV ......
    rettelse til mail :
    tonechristensen66@gmail.com

    SvarSlet
  34. deltager med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  35. Nagrody boskie:-) chętnie wezme udział w zabawie. Może tym razem szczęście mi do pisze :-)

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre for at dette smukke sæt skal pryde min udestue hele sommeren.. :)

    SvarSlet
  37. Endnu en rigtig fin give away på din blog - superdejligt! Jeg deltager med fem lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  38. Jeg er med på 3 lodder :) Altid super fine ting <3

    Eva Vejlstrup// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med med 1 lod

    SvarSlet
  40. 3 lodder til mig
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  41. 4 lodder til mig :-))
    God dag
    Knus louisa y.l.gun@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Sikke en fin give away :-)
    Jeg prøver lykken m 3 lodder..
    Kh

    SvarSlet
  43. Nydelig gave, vil gjerne ha 1 lodd,
    Ønsker deg god påske. Klem,

    SvarSlet
  44. ich springe noch schnell in den topf, liebe grüße aus deutschland, sylvie

    SvarSlet
  45. 1 lod for en kommentar
    1 lod for at melde mig som fast læser
    1 lod for "synes godt om/like" på facebook siden "havets Sus"
    1 lod for at linke med Give Away på min blog
    http://www.anettefrandsen.dk/
    1 lod for at dele på facebook

    Deltager med 5 lodder :-)

    Venlig hilsen
    Anette Aarup Frandsen
    kontakt@anettefrandsen.dk

    SvarSlet
  46. Den perfekte farve <3 Jeg deltager med krydsede fingre og 4 lodder :)

    SvarSlet
  47. Hi, deltager med 4 lodder. Kisses.
    Ana Maria
    http://MiaLisboa.blogspot.pt
    AnadosGnomos@gmail.com

    SvarSlet
  48. snupper 3 lodder her på falderebet ;)

    SvarSlet
  49. 3 lodder til mig - forhåbentlig er det nok :-)

    SvarSlet
  50. Nå hadde jeg flaks og fikk øye på den superflotte give-awayen din i siste liten!Dersom man får være med fra utlandet deltar jeg gjerne,- prøver lykken med fire lodd!!!!utrolig fine premier du gir bort!!!
    Toveklem :)

    SvarSlet
  51. 4 lodder.
    Kommentar
    Fast læser
    Liker på Facebook og har delt via Facebook knappen :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte