fredag den 31. oktober 2014

Maileg nisser

I mit sidste indlæg med mine nye Maileg nisser fra i år, lovede jeg at vise mine to nye Noël nisser
Jeg startede for mange år siden med at samle på Petit Noël, og siden er min samling vokset ;) 

De Noël nisser i ser her, har jeg købt hos Møllegaarden.dk, som har et stort udvalg af de smukke ting fra Maileg. Både de fine kaniner, tøj og så alle de fine nisser.

For et stykke tid siden var jeg så heldig at købe to af de ældre Maileg nisser fra privat sælger. Det er den fine pige med kjolen med broderiet på maven, og så er det nissen med den blåstribet bluse på. 
Nu skal jeg ikke købe flere, før jeg har fundet alle mine Maileg nisser frem, og set hvad jeg har. 

Her kan i se mit andet indlæg med mine nye Maileg nisser  fra i år.

Nu skal i få linkene til Maileg hos Møllegaarden.dk. Husk når i er i webshoppen, at kigge forbi tilbud/udsalg. Der kan være mange penge at spare. Måske kan i være heldig allerede at købe julegaver til en billig penge. 

Møllegaarden.dk/maileg-nisser
Møllegaarden.dk/Maileg
Møllegaarden.dk/brugskunst-tilbud-udsalg
Møllegaarden.dk 

Knus Birgitte 































1 kommentar:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte