mandag den 9. marts 2015

Jeg har shoppet lidt hos Møllegaarden.dk

Det varer ikke så længe før det er påske, så jeg har købt Mailegs Easter Bunny og Easter Parade. Jeg har mange af dem fra tidlige år, og i år er de rigtig fine. Det kan i se på billederne. 

Jeg havde længe tænkt, at jeg måtte eje et par kopper fra Greengates nye kollektion Pastel Pink og Pastel Green. Jeg elsker jo en stor kop kaffe ;) De er rigtig fine, så dem er jeg glad for. 

Så har jeg købt lidt ting fra Ib Laursen fra deres nye kollektion. Jeg har bl.a. købt deres nye "kasse med 4 rum"  Den kan nemt ændres til 3 rum. 
Tænker lidt om den måske skal ind på mit krea-rum, da den har gode anvendelses-muligheder der.
Jeg købte også den store kasse med hank 2 store skjulere samt en vægkurv, som jeg skal bruge på vores terrasse. 
Jeg synes at der er så mange flotte ting i deres nye kollektion, så jeg kunne købe mig fattig ;) 

Her får i linkene til Møllegaarden. 

Møllegaarden.dk/maileg-nyheder 
Møllegaarden.dk/green-gate-nyheder 
Møllegaarden.dk/ib-laursen-nyheder 
Møllegaarden.dk 

Jeg håber i vil nyde billederne. 
Knus Birgitte 











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte